I denne artikel lærer du, hvordan du opretter en rabatkode ved hjælp af Hootsuite.
Hootsuite er en social medieplatform, der har mulighed for at oprette et tilbud til din virksomhed. Ved hjælp af dette tilbud kan dine kunder købe produktet eller tjenesten til en nedsat pris. Det er vigtigt at forstå, hvordan rabatter fungerer, når det kommer til marketing på sociale medier, fordi det kan hjælpe dig med at nå dine mål.
Tip 1: Brug knappen”Tilbudskode”i venstre side af siden, når du opretter nye tilbud på Hootsuite.
Tip 2: Der er to typer rabatter – procentvise og faste beløb. En procent rabat betyder, at hvor som et fast beløb rabat betyder, at uanset hvilken pris nogen køber, vil de stadig få rabatten
Hvorfor rabatter er vigtige for enhver virksomhed.
Der er et par grunde til, at rabatter er vigtige for en virksomhed. Når de tilbyder rabatter, er kunderne mere tilbøjelige til at købe deres produkter og tjenester. Det sparer også virksomheden penge på lang sigt, fordi det bidrager til at sænke omkostninger til erhvervelse af kunder. Når rabatter og særtilbud indføres, reduceres tiden og kræfterne for dem, der gerne vil købe produktet eller tjenesten ved et impulskøb.
Efterhånden som virksomheder ændrer deres strategier, skal de følge med i disse ændringer ved at tilbyde rabatter, som kunderne bare kan blive begejstrede for. Dette inkluderer at uddele tilbud om begrænset tid og salg, der vil generere mere salg for virksomheden, mens de lokker folk til at købe noget, som de ellers ikke ville have gjort, hvis der ikke var et sådant tilbud tilgængeligt.
Rabatter kan være godt for din virksomhed som
5 trin til oprettelse af en rabatkode til din online butik
Når du undrer dig over, hvordan du opretter en rabatkode til din onlinebutik, er der fem trin, du skal følge:
1) Opret en rabatkode i din butik.
2) Tildel koden til et element.
3) På produktsiden kan du bruge et rabatkodefelt.
4) I tilfælde af print og digitale produkter kan du også tema eller tilføje en ekstra tekstboks på produktsiden.
5) Du kan også gøre brug af e-mails efter køb til rabatter.
1. Arbejd med din butik for at bestemme typen af rabatter (f.eks. Daglige, sæsonbetonede) og kampagneperioder (f.eks. Sommersalg)
Forskellige typer rabatter og salgsfremmende typer har forskellige mål. For eksempel har sæsonrabat et fjernt mål om at tilskynde folk til at købe flere produkter på lang sigt, mens en daglig rabat har et meget tæt mål om at få kunder ind i butikken.
Spørgsmålet melder sig derefter, hvilken type rabatter og reklamer der er mest effektive til at nå disse mål? Dette afhænger af virksomhedens forretningsmodel, målgruppe, demografi og så videre. Svaret er ikke altid ligetil.
Der kan foretages forskellige typer rabatter i tre kategorier: tidsbaserede, prisbaserede og mængdebaserede rabatter. Tidsbaseret tilbyder et tidsbegrænset tilbud, mens mængdebaseret tilbyder et øget salg for hvert foretaget køb. Prisbaserede tilbyder reducerede priser i en længere periode eller ved bestemte lejligheder som salg eller helligdage.
2. Tjek konkurrentpriser og hvilke marketingkanaler de bruger.
Med AI -assistenter er det muligt for marketingfolk at få det samme indhold til en billigere pris med mindre besvær.
Dette giver marketingfolk mulighed for at ændre deres tilgang og tænke ud af boksen. Det betyder også, at virksomheder kan spare på de marketingkanaler, de bruger.
Dette vil have en enorm indflydelse på, hvordan virksomheder drives ved at ændre, hvordan de planlægger og opretter deres indholdsstrategi.
3. Hvilke andre tilbud sker i din by eller tidszone?
Tilbudene i din by og tidszone er de seneste tilbud, der sker i dit område. Du kan tjekke de gode tilbud og få adgang til alle de seneste lokale tilbud.
Dagens bedste tilbud: Du kan se alle de bedste tilbud, der sker i dit område for en bestemt dag, uge eller måned, og derefter filtrere efter kategori for at finde det bedste tilbud til dig!
Bedste tilbud i nærheden: Dette afsnit viser alle de bedste tilbud, der sker i nærheden af dig. Klik på en aftale, der er i trend i nærheden, og få flere oplysninger om det!
4. Sørg for at bruge kvalitetsbilleder, der repræsenterer dit produkt eller din service.
Når du bruger billeder, er det vigtigt at bruge kvalitetsbilleder, der repræsenterer dit produkt eller din service.
Du vil ikke vise et billede af en bil med en lille bule i siden. Du vil vise et billede af en helt ny bil, der lige er kommet ud af partiet. På samme måde vil du ikke vise din virksomheds inderside. Du vil vise din virksomheds ydre.
Kvalitetsbillederne fanger ikke kun dit publikums opmærksomhed, men hjælper dem også med at forstå, hvordan dit produkt eller din service vil gavne dem og være lettere for dem at forholde sig til det.
5. Skriv koden på en iørefaldende måde, der vil tiltrække nye kunder
Fremtiden er nu, og det er tid for dig at deltage.
Forestil dig en verden, hvor du kan være det første menneske, der når månen.
Eller den første person til at gå en virtuel tur gennem Paris. Eller den første person til at se, hvordan din yndlings Disney -film ville se ud på Mars.
Dette er ikke længere bare science fiction, det er virkelighed. Og med virksomheder som IBM, Google, Microsoft og flere, der arbejder på at gøre disse teknologier til virkelighed, er denne fremtid ved at blive til vores nutid.
Det lyder alt for godt til at være sandt? Det skyldes, at det på mange måder er for godt til at være sandt lige nu – men snart har vi teknologi, der kan gøre disse visioner til virkelighed!